econtabilul.ro este o platformă inovativă de servicii integrate de contabilitate și consultanță financiar-contabilă și își propune să îți oferte o experiență și o interacțiune extrem de plăcute prin ușurința de utilizare și de accesare a acesteia, atât de pe calculator, cât și de pe telefonul mobil sau tabletă.
Poți încărca documentele contabile salvate pe dispozitiv, prin fotografiere sau scanare, ce vor apărea automat în sistemul informatic. Acestea vor fi procesate de către colegii noștri suficient de rapid pentru ca tu să vezi în timp real situația profitabilității afacerii tale.
Platforma econtabilul.ro este furnizată de ASiS ERP și găzduită de Orange Cloud, oferind astfel un nivel ridicat de performanță și de securitate a datelor tale.
De ce să alegi platforma econtabilul.ro?
econtabilul.ro este alegerea potrivită pentru toți antreprenorii care-și doresc o colaborare strânsă și de durată cu contabilul lor, practic poți să ne consideri parte din echipa ta. Îți oferim contabilitate în timp real, a doua zi sau la termen, în funcție de tipul de abonament pe care ți-l dorești. Te ajutăm să-ți gestionezi eficient afacerea prin contabilizarea documentelor pe centre de cost sau linii de business și prin analizarea împreună a oportunităților de optimizare financiară a activității tale, lunar, trimestrial sau anual, în funcție de cum simți că ai nevoie.
Îți luăm de pe cap problema sistemelor informatice și siguranța datelor, precum și drumurile inutile pentru livrarea documentelor primare, operând în același sistem informatic cu noi și de oriunde ai acces la internet.
Experiența este de partea noastră: peste 20 de ani de experiență în expertiza contabilă, implementarea de proiecte ERP, precum și participarea activă la mediul academic.
econtabilul.ro
platformă inovativă de servicii integrate de contabilitate și consultanță antreprenorială
OFERIM
Două tipuri de acces
Utilizatori de vizualizare cu următoarele facilități:
- Upload de fișiere / poze sau scanare de documente contabile
- Facturare
- Dashboard de indicatori
- Acces la 4-5 rapoarte uzuale: solduri, încasări, avize, situații pe centre de cost
Utilizatori de operare documente primare cu următoarele facilități:
- Upload de fișiere / poze sau scanare de documente contabile
- Facturare
- Operare documente de gestiune
- Operare plăți încasări
- Dashboard de indicatori
- Acces la rapoarte de analiză financiară complexe