Organizăm și conducem evidența financiar-contabilă lunară a activității companiei tale cu respectarea legislației în vigoare:
-
întocmim documentele și evidențele primare, precum și verificarea respectării prevederilor legale în privința corectitudinii
semnării lor; - operăm în contabilitate documentele justificative recepționate, cronologic și sistematic;
- realizăm calculul impozitelor, a taxelor și a contribuțiilor datorate și le operăm în contabilitate; emitem ordinele de plată ale acestora către bugetele consolidate;
- efectuăm operațiuni contabile de închidere lunară a contabilității financiare;
- întocmim balanța de verificare lunară;
- întocmim rapoarte (cash-flow, P&L*, evoluția termenelor de plată/încasare);
- întocmim și depunem declarații lunare privind obligațiile de plată la bugetul public general consolidat;
- verificăm contarea documentelor (a notelor contabile) în sistemul informatic.
* pe centre de cost dacă se furnizează alocarea pe centre de cost
Mai multe despre noi
Suntem fuziunea dintre tehnologie și expertiza contabilă de care ai nevoie pentru afacerea ta.
Te-ai hotărât?
Treci la urmatoarea etapă şi discută concret cu echipa noastră