Servicii de contabilitate online

Vrei și tu să scapi de grijile cu contabilitatea? Atunci vino la eContabilul.ro

Suntem fuziune între contabilitate și tehnologie. Scopul nostru este să facem contabilitatea super ușoară pentru afacerile ca a ta.

contabilitate online

Serviciile noastre

Ce primești dacă alegi eContabilul.ro

eContabilul.ro îți aduce un pachet complet și accesibil de servicii de contabilitate online: de la gestionarea eficientă a contabilității și a declarațiilor fiscale, la salarizare și administrarea resurselor umane, până la suportul dedicat oferit de experți contabili.

Ne propunem să-ți simplificăm procesele contabile, permițându-ți să te concentrezi pe ceea ce contează cu adevărat pentru afacerea ta. 

  • întocmim documentele și evidențele primare, precum și verificarea respectării prevederilor legale în privința corectitudinii semnării lor;
  • operăm în contabilitate documentele justificative recepționate, cronologic și sistematic;
  • realizăm calculul impozitelor, a taxelor și a contribuțiilor datorate și le operăm în contabilitate; emitem ordinele de plată ale acestora către bugetele consolidate;
  • efectuăm operațiuni contabile de închidere lunară a contabilității financiare;
  • întocmim balanța de verificare lunară;
  • întocmim rapoarte (cash-flow, P&L*, evoluția termenelor de plată/încasare);
  • întocmim și depunem declarații lunare privind obligațiile de plată la bugetul public general consolidat;
  • verificăm contarea documentelor (a notelor contabile) în sistemul informatic.​
  • întocmim dosarele de personal (contracte de muncă + 5 alte documente solicitate de lege);
  • oferim servicii de completare și transmitere REVISAL + ANOFM;​
  • efectuăm calculul de salarii;​
  • întocmim ordine de plată pentru contribuții și impozite salarii;​
  • efectuăm raportări statistice către BNR + INS;​​
  • eliberăm adeverințe solicitate de salariați;​
  • întocmim rapoarte (evoluția costurilor salariale, vechime și viteza de rotație a personalului, distribuția pe categorii de vârstă și sex)​
  • oferim asistență pentru programare și evidență de concedii + condică prezență;​
  • oferim servicii de asistență pentru întocmirea fișelor de post, a pontajelor, a regulamentului de ordine interioară sau oricare alte documente;​​
  • oferim suport legislativ privind calculul salarial sau a modificărilor legislative.​​​
  • întocmim în numele tău dosarul de înființare al afacerii tale și ne asigurăm că acesta este complet pentru depunerea la ONRC;
  • rezervarea numelui, alegerea obiectului de activitate din nomenclatorul de Coduri CAEN, pregătirea actului constitutiv, precum și completarea declarațiilor și cererilor necesare în vederea obținerii actelor de înființare, fie că este societate comercială, persoană fizică autorizată (PFA) sau întreprindere individuală (II);
  • oferim consultanță și pentru modificări ale actelor constitutive: cesiune părți sociale, majorare capital social, completare obiect de activitate, autorizare de funcționare, deschidere / închidere punct de lucru, prelungire valabilitate sediu etc.;
  • de asemenea, putem să ne ocupăm și de toate demersurile necesare dizolvării, lichidării sau radierii societății conform procedurilor descrise de ONRC.
  • întocmim documentele și evidențele primare, precum și verificarea respectării prevederilor legale în privința corectitudinii semnării lor;
  • operăm în contabilitate documentele justificative recepționate, cronologic și sistematic;
  • realizăm calculul impozitelor, a taxelor și a contribuțiilor datorate și le operăm în contabilitate; emitem ordinele de plată ale acestora către bugetele consolidate;
  • efectuăm operațiuni contabile de închidere lunară a contabilității financiare;
  • întocmim balanța de verificare lunară;
  • întocmim rapoarte (cash-flow, P&L*, evoluția termenelor de plată/încasare);
  • întocmim și depunem declarații lunare privind obligațiile de plată la bugetul public general consolidat;
  • verificăm contarea documentelor (a notelor contabile) în sistemul informatic.​
  • întocmim dosarele de personal (contracte de muncă + 5 alte documente solicitate de lege);
  • oferim servicii de completare și transmitere REVISAL + ANOFM;​
  • efectuăm calculul de salarii;​
  • întocmim ordine de plată pentru contribuții și impozite salarii;​
  • efectuăm raportări statistice către BNR + INS;​​
  • eliberăm adeverințe solicitate de salariați;​
  • întocmim rapoarte (evoluția costurilor salariale, vechime și viteza de rotație a personalului, distribuția pe categorii de vârstă și sex)​
  • oferim asistență pentru programare și evidență de concedii + condică prezență;​
  • oferim servicii de asistență pentru întocmirea fișelor de post, a pontajelor, a regulamentului de ordine interioară sau oricare alte documente;​​
  • oferim suport legislativ privind calculul salarial sau a modificărilor legislative.​​​
  • întocmim în numele tău dosarul de înființare al afacerii tale și ne asigurăm că acesta este complet pentru depunerea la ONRC;
  • rezervarea numelui, alegerea obiectului de activitate din nomenclatorul de Coduri CAEN, pregătirea actului constitutiv, precum și completarea declarațiilor și cererilor necesare în vederea obținerii actelor de înființare, fie că este societate comercială, persoană fizică autorizată (PFA) sau întreprindere individuală (II);
  • oferim consultanță și pentru modificări ale actelor constitutive: cesiune părți sociale, majorare capital social, completare obiect de activitate, autorizare de funcționare, deschidere / închidere punct de lucru, prelungire valabilitate sediu etc.;
  • de asemenea, putem să ne ocupăm și de toate demersurile necesare dizolvării, lichidării sau radierii societății conform procedurilor descrise de ONRC.
  • întocmim documentele și evidențele primare, precum și verificarea respectării prevederilor legale în privința corectitudinii semnării lor;
  • operăm în contabilitate documentele justificative recepționate, cronologic și sistematic;
  • realizăm calculul impozitelor, a taxelor și a contribuțiilor datorate și le operăm în contabilitate; emitem ordinele de plată ale acestora către bugetele consolidate;
  • efectuăm operațiuni contabile de închidere lunară a contabilității financiare;
  • întocmim balanța de verificare lunară;
  • întocmim rapoarte (cash-flow, P&L*, evoluția termenelor de plată/încasare);
  • întocmim și depunem declarații lunare privind obligațiile de plată la bugetul public general consolidat;
  • verificăm contarea documentelor (a notelor contabile) în sistemul informatic.​

 

  • întocmim dosarele de personal (contracte de muncă + 5 alte documente solicitate de lege);
  • oferim servicii de completare și transmitere REVISAL + ANOFM;​
  • efectuăm calculul de salarii;​
  • întocmim ordine de plată pentru contribuții și impozite salarii;​
  • efectuăm raportări statistice către BNR + INS;​​
  • eliberăm adeverințe solicitate de salariați;​
  • întocmim rapoarte (evoluția costurilor salariale, vechime și viteza de rotație a personalului, distribuția pe categorii de vârstă și sex)​
  • oferim asistență pentru programare și evidență de concedii + condică prezență;​
  • oferim servicii de asistență pentru întocmirea fișelor de post, a pontajelor, a regulamentului de ordine interioară sau oricare alte documente;​​
  • oferim suport legislativ privind calculul salarial sau a modificărilor legislative.​​​
  • întocmim în numele tău dosarul de înființare al afacerii tale și ne asigurăm că acesta este complet pentru depunerea la ONRC;
  • rezervarea numelui, alegerea obiectului de activitate din nomenclatorul de Coduri CAEN, pregătirea actului constitutiv, precum și completarea declarațiilor și cererilor necesare în vederea obținerii actelor de înființare, fie că este societate comercială, persoană fizică autorizată (PFA) sau întreprindere individuală (II);
  • oferim consultanță și pentru modificări ale actelor constitutive: cesiune părți sociale, majorare capital social, completare obiect de activitate, autorizare de funcționare, deschidere / închidere punct de lucru, prelungire valabilitate sediu etc.;
  • de asemenea, putem să ne ocupăm și de toate demersurile necesare dizolvării, lichidării sau radierii societății conform procedurilor descrise de ONRC.
  • întocmim documentele și evidențele primare, precum și verificarea respectării prevederilor legale în privința corectitudinii semnării lor;
  • operăm în contabilitate documentele justificative recepționate, cronologic și sistematic;
  • realizăm calculul impozitelor, a taxelor și a contribuțiilor datorate și le operăm în contabilitate; emitem ordinele de plată ale acestora către bugetele consolidate;
  • efectuăm operațiuni contabile de închidere lunară a contabilității financiare;
  • întocmim balanța de verificare lunară;
  • întocmim rapoarte (cash-flow, P&L*, evoluția termenelor de plată/încasare);
  • întocmim și depunem declarații lunare privind obligațiile de plată la bugetul public general consolidat;
  • verificăm contarea documentelor (a notelor contabile) în sistemul informatic.​

 

  • întocmim dosarele de personal (contracte de muncă + 5 alte documente solicitate de lege);
  • oferim servicii de completare și transmitere REVISAL + ANOFM;​
  • efectuăm calculul de salarii;​
  • întocmim ordine de plată pentru contribuții și impozite salarii;​
  • efectuăm raportări statistice către BNR + INS;​​
  • eliberăm adeverințe solicitate de salariați;​
  • întocmim rapoarte (evoluția costurilor salariale, vechime și viteza de rotație a personalului, distribuția pe categorii de vârstă și sex)​
  • oferim asistență pentru programare și evidență de concedii + condică prezență;​
  • oferim servicii de asistență pentru întocmirea fișelor de post, a pontajelor, a regulamentului de ordine interioară sau oricare alte documente;​​
  • oferim suport legislativ privind calculul salarial sau a modificărilor legislative.​​​
  • întocmim în numele tău dosarul de înființare al afacerii tale și ne asigurăm că acesta este complet pentru depunerea la ONRC;
  • rezervarea numelui, alegerea obiectului de activitate din nomenclatorul de Coduri CAEN, pregătirea actului constitutiv, precum și completarea declarațiilor și cererilor necesare în vederea obținerii actelor de înființare, fie că este societate comercială, persoană fizică autorizată (PFA) sau întreprindere individuală (II);
  • oferim consultanță și pentru modificări ale actelor constitutive: cesiune părți sociale, majorare capital social, completare obiect de activitate, autorizare de funcționare, deschidere / închidere punct de lucru, prelungire valabilitate sediu etc.;
  • de asemenea, putem să ne ocupăm și de toate demersurile necesare dizolvării, lichidării sau radierii societății conform procedurilor descrise de ONRC.
contabilitate online

Cum se întâmplă totul?

În fiecare lună tu îți încarci documentele pentru contabilitate pe platformă: 

facturi emise, facturi achiziții, chitanțe, bonuri, pagini extrase de cont etc.

 iar contabilul alocat ție se ocupă de operarea lor și de tot ce ține de contabilitate: 

-întocmire contabilitate financiară, 

-depunere declarații taxe și impozite,

– întocmire jurnale de TVA și balanță, 

-rapoarte contabile disponibile în timp real, – întocmire registre contabile obligatorii, realizare documente salarizare și ITM.)

Abonamentele noastre

Starter

45€ /lună
Contabilitate completă până la 20 documente
Salarizare
1 singur angajat
Aplicație facturare
Contabil expert dedicat

Esențial

75€ /lună
Contabilitate completă până la 50 documente
Salarizare
5 angajați
Aplicație facturare
Contabil expert dedicat

Pro

195€ /lună
Contabilitate completă până la 150 documente
Salarizare
10 angajați
Aplicație facturare
Contabil expert dedicat

Premium

295€ /lună
Contabilitate completă până la 250 documente
Salarizare
20 angajați
Aplicație facturare
Contabil expert dedicat

FAQ

General Question

TESTIMONIALE

Ce spun clienții despre noi

Accordion Tab Title 1
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
Accordion Tab Title 2
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
Accordion Tab Title 3
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
You do not have permission to see this content.
  • Feature Item 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut abore et dolore magna

  • Feature Item 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut abore et dolore magna

  • Feature Item 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut abore et dolore magna

One day however a small line of blind text by the name of Lorem Ipsum decided to leave for the far World of Grammar.

Work Hours

Our Support and Sales team is available 24 /7 to answer your queries

Copyright © 2024. All rights reserved.

WHAT WE DO

Our Services

Home Projects

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing eli blandit massa im.

Home Projects

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In ut nunc in enim laoreet ornare. Nullam tincidunt tempor ligula eu dignissim. Nam semper dui quis congue mollis. Nam at tellus ultricies, tincidunt quam non, rhoncus mauris. Nullam gravida molestie lorem, et euismod metus feugiat ac.


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In ut nunc in enim laoreet ornare. Nullam tincidunt tempor ligula eu dignissim. Nam semper dui quis congue mollis.

CALL US NOW

1-800-123-4567

Building Projects

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing eli blandit massa im.

Building Projects

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In ut nunc in enim laoreet ornare. Nullam tincidunt tempor ligula eu dignissim. Nam semper dui quis congue mollis. Nam at tellus ultricies, tincidunt quam non, rhoncus mauris. Nullam gravida molestie lorem, et euismod metus feugiat ac.


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In ut nunc in enim laoreet ornare. Nullam tincidunt tempor ligula eu dignissim. Nam semper dui quis congue mollis.

CALL US NOW

1-800-123-4567

Interior Projects

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing eli blandit massa im.

Interior Projects

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In ut nunc in enim laoreet ornare. Nullam tincidunt tempor ligula eu dignissim. Nam semper dui quis congue mollis. Nam at tellus ultricies, tincidunt quam non, rhoncus mauris. Nullam gravida molestie lorem, et euismod metus feugiat ac.


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In ut nunc in enim laoreet ornare. Nullam tincidunt tempor ligula eu dignissim. Nam semper dui quis congue mollis.

CALL US NOW

1-800-123-4567

Custom Projects

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing eli blandit massa im.

Custom Projects

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In ut nunc in enim laoreet ornare. Nullam tincidunt tempor ligula eu dignissim. Nam semper dui quis congue mollis. Nam at tellus ultricies, tincidunt quam non, rhoncus mauris. Nullam gravida molestie lorem, et euismod metus feugiat ac.


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In ut nunc in enim laoreet ornare. Nullam tincidunt tempor ligula eu dignissim. Nam semper dui quis congue mollis.

CALL US NOW

1-800-123-4567